2009. március 7., szombat

Kutatásunk eredményei

Decemberben végeztünk egyetemünk kommunikációs hallgatói között egy kérdőíves felmérést arról, hogy milyen a kommunikáció szakról alkotott képük a diákoknak, valamint azt is vizsgáltuk, hogy milyen terveik, elvárásaik vannak a jövőre nézve.
Ez a kérdőívezés kutatásunknak csak az első fele, hiszen még számos dolgot szeretnénk majd megtudni a kommunikációs hallgatóktól. A kutatás eredményei megtekinthetők itt.
Köszönjük szépen mindazoknak, akik kitöltötték a kérdőíveket és őszinte válaszokat adtak a kérdésekre!

2 megjegyzés:

Nóri írta...

Utolsó éves kommunikáció szakos hallgató vagyok én is.
Épp az utolsó félévben szerettem meg a PR szakmát, amelyre nyomos indok, hogy a gyakorlati helyem egy kommunikációs ügynökség. Nagyon megszerettem a szakmát, és a diploma után nekem is terveim között szerepel, hogy továbbtanuljak a mesterképzésen, de nagyon jó volna dolgozni is. Ahogy a kutatás eredményeit olvastam nem sok mindenben különbözik a véleményem a többi megkérdezettétől.
Aki kíváncsi közelebről a PR-tevékenységekre, azoknak ajánlom a következő blogot...Olvassátok szeretettel:)
http://www.comprad.hu/hu/compradblog/index.php

Tünde írta...

köszi! érdekes :)