2008. november 21., péntek

Tapasztalatok, "Media Gathering 2008"

Amikor átnéztem a „Media Ghatering” programját, kínálata kiváncsivá tett. Ennek ellenére csalódottságot okozott az a tény, hogy a média nem vett részt ezen a hétvégi eseményen.
Véleményem szerint mindenkinek mást jelentett ez a három nap. Kicsit sok információ zúdult ránk különbőző irányokból egy hétvége alatt, azonban mi egyetemisták ezt már megszokhattuk az elmúlt években. Az érdekes az volt az egészben, hogy a multikulturalitás, multinacionalitás nagy szerepet játszott az eseményen.
Becsöppentem egy külön világba és azon gondolkodtam, hogy hogy kell egy teljesen idegen és számomra ismeretlen társaságban viselkednem? Mint később kiderült, ezzel a feelinggel nemcsak én voltam így. Persze, volt akinek könnyebb volt, mivel rég ismerték egymást vagy ugyanazt a szervezetet képviselték.
Úgy érzem, hogy egy fontos dologban vettem részt, ami először kínosnak, meg idegennek tűnt, de útközben lépésről lépésre haladva megbarátkoztam az eseménnyel, az emberekkel, egyáltalán azzal az érzéssel, hogy én is itt vagyok.
Hogy mire jelentkeztem? Megismerkedhettem olyan emberekkel és olyan szervezetekkel, akiknek létezéséről még sejtésem sem volt mostanáig. Fontos információkkal láttak el, és megoszthattam velük a saját gondolataimat is, hiszen ez erről szólt: gondolat- és tapasztalatcsere. Kölcsönösen felajánlhattuk egymásnak a segítségünket, együttműködésünket.
Azt hiszem külön köszönetet érdemelnek a házigazdák a vedégszeretetükért, valamint a szakácsok a sok finom ételért. Jó volt elbeszélgetni esténként egy pohár bor mellett a társasággal, ahol nemcsak szakmai dolgokat, hanem személyes dolgokat is megosztottunk egymással. Jővőben is elfogok látogatni ide, ha sor kerül egy ilyen fantasztikus esemény megszervezésére...

Páll Csilla-Edina

Nincsenek megjegyzések: